інтервю від виробника, інтервю від ТОП-керівника з маркетингу, інтервю від маркетолога, ТОП інтервю від виробника, інтервю від мережі магазинів, інтервю від виробника продуктових товарів

Статті

  • ТМ
    Як середній бізнес може конкурувати з гігантами в питаннях логістики

    Як середній бізнес може конкурувати з гігантами в питаннях логістики

    • 23 липня 2025
    Конкуренція в логістиці — це не лише про масштаб. Великі компанії мають великі ресурси: автопарки, склади, ІТ-відділи, команду аналітиків. Але це зовсім не означає, що середній бізнес приречений залишатись позаду. Навпаки — сьогодні завдяки технологіям «середняки» можуть діяти швидше, гнучкіше й іноді — ефективніше.
    детальніше
  • ТМ
    50% в подарунок: акція на програми для бізнесу від Linkos Group

    50% в подарунок: акція на програми для бізнесу від Linkos Group

    • 22 липня 2025
    З нагоди професійного свята бухгалтерів компанія-розробник популярних програм для бізнесу Linkos Group оголосила святкову акцію — половина від ціни на ліцензію у подарунок. Акція -50% діє на програми M.E.Doc, СОТА, ПРРО Cashalot.
    детальніше
  • ТМ
    DRUZI дарують бонуси за ваші покупки

    DRUZI дарують бонуси за ваші покупки

    • 21 липня 2025
    Приємно отримувати бонуси із ваших покупок? Сучасна програма лояльності DRUZI - це мобільний додаток, ваша віртуальна картка, що завжди під рукою - допомагає економити ваш бюджет. Саме у цьому додатку вам нараховуються бонуси після кожної покупки, які потім можна знову конвертувати у шопінг в магазинах мереж SPAR та «Наш Край».
    детальніше
  • ТМ
    Від магазину до мережі: як зрозуміти, що настав час запускати франшизу

    Від магазину до мережі: як зрозуміти, що настав час запускати франшизу

    • 17 липня 2025
    Успішні декілька магазинів - це не завжди фінал історії. Часто це лише початок більшого. Але як зрозуміти, що настав саме той момент, коли варто переходити від локального бізнесу до мережі через франчайзинг?
    детальніше
  • ТМ
    Як інтернет-магазини можуть платити лише за продажі

    Як інтернет-магазини можуть платити лише за продажі

    • 16 липня 2025
    У ніші E-commerce важливо бути помітним і представленим на різних майданчиках, щоб збільшити охоплення аудиторії та забезпечити стабільний потік потенційних клієнтів. Реклама в Google або Meta — це надійні канали, які використовують майже всі інтернет-магазини, але вони можуть забирати значну частину бюджету, і не завжди є гарантія, що витрати окупляться. Однак, якщо ви вже працюєте з Facebook та AdWords, це чудово! Але варто також подумати про CPA маркетинг і запуск партнерської програми, що допоможе розширити охоплення та залучити нових клієнтів.
    детальніше
  • ТМ
    NAVI EC-KS-215: нова ера кас самообслуговування в ритейлі

    NAVI EC-KS-215: нова ера кас самообслуговування в ритейлі

    • 15 липня 2025
    Темп життя прискорюється, люди цінують свій час. Це стимулює роздрібні мережі до пошуку технологічних рішень, які підвищують швидкість обслуговування, оптимізують використання простору торгової точки та знижують залежність від персоналу.
    детальніше
  • ТМ
    Оптимізація ланцюга постачань в умовах нестабільності: як компанія «Євромікс» будує майбутнє логістики

    Оптимізація ланцюга постачань в умовах нестабільності: як компанія «Євромікс» будує майбутнє логістики

    • 11 липня 2025
    «Євромікс» є провідним дистриб'ютором та імпортером продукції світових і локальних брендів в Україні, з понад двадцятирічним досвідом роботи. Завдяки налагодженим зв'язкам у ключових каналах збуту — від роздрібної та сучасної торгівлі до АЗС, аптек, e-commerce, державних закупівель і благодійних організацій — компанія забезпечує ефективне охоплення понад 30 мільйонів споживачів. Сьогодні «Євромікс» активно інтегрує передові технології та оптимізує ланцюги постачань для досягнення високої ефективності в умовах нестабільного ринку.
    детальніше
  • ТМ
    Логістика на межі змін: як зберегти ефективність у часи нестабільності

    Логістика на межі змін: як зберегти ефективність у часи нестабільності

    • 08 липня 2025
    Приватне акціонерне товариство «ВГП» — один із провідних виробників гігієнічної паперової продукції в Україні, який працює під добре знаним брендом «Ruta». Компанія активно розвиває експортний напрямок, модернізує виробництво і логістичні процеси, прагнучи відповідати найвищим європейським стандартам.
    детальніше
  • ТМ
    UNI-LAMAN GROUP — опора для малого бізнесу в умовах воєнного часу. Підсумки участі у Форумі підприємців

    UNI-LAMAN GROUP — опора для малого бізнесу в умовах воєнного часу. Підсумки участі у Форумі підприємців

    • 03 липня 2025
    26–27 червня в Києві відбувся Форум підприємців, присвячений підтримці малого та середнього бізнесу в Україні. Захід об’єднав підприємців, представників ділового середовища, логістичних операторів і сервісних компаній, які продовжують будувати економіку навіть в умовах повномасштабної війни.
    детальніше