інтервю від виробника, інтервю від ТОП-керівника з маркетингу, інтервю від маркетолога, ТОП інтервю від виробника, інтервю від мережі магазинів, інтервю від виробника продуктових товарів

Статті

  • ТМ
    LUXORD: Інноваційне виробництво для комфорту та догляду

    LUXORD: Інноваційне виробництво для комфорту та догляду

    • 19 березня 2024
    Компанія LUXORD з’явилася на українському ринку лише минулого року, але вже здобула популярність завдяки своїм високоякісним та екологічно чистим продуктам. У її асортименті понад 100 продуктів, включаючи косметику, побутову хімію та автокосметику. У розмові з TradeMaster.UA комерційний директор компанії Богдан Приходько розповідає про поточні плани та перспективи розвитку амбітного виробника.
    детальніше
  • учасники виставки Food&NonFood Master-2024, 18-19 квітня, Київ

    учасники виставки Food&NonFood Master-2024, 18-19 квітня, Київ

    • 14 березня 2024
    Запрошуємо Вас та Ваших колег на ХV щорічну головну подію року для рітейлерів та постачальників Виставку і конференцію Food&NonFood Master, CatMаnMaster-2024 Дата та місце проведення: Дата і місце проведення: 18-19 квітня 2024р. м. Київ, Берестейський, 40-Б, ВЦ «АККО Інтернешнл»
    детальніше
  • ТМ
    Рада ухвалила закон щодо обмеження ставки за мікрокредитами – що змінилось?

    Рада ухвалила закон щодо обмеження ставки за мікрокредитами – що змінилось?

    • 13 березня 2024
    22 листопада 2023 року Верховна Рада України ухвалила закон "Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання діяльності на ринку споживчого кредитування". Цей закон, зокрема, встановлює зміну ставки за мікрокредитами на рівні 1% на день.
    детальніше
  • ТМ
    LeviTrade: Наші партнери вкладають серце в кожен продукт і дбають про свій імідж

    LeviTrade: Наші партнери вкладають серце в кожен продукт і дбають про свій імідж

    • 29 лютого 2024
    У розмові з TradeMaster.UA, представник компанії LeviTrade розкриває секрети відбору закордонних партнерів, щоб із року в рік підтверджувати імідж компанії як бездоганного постачальника якісних і здорових продуктів.
    детальніше
  • ТМ
    Сервіс бронювання поромів Myizibooking — простий і економний спосіб для масштабування логістичного бізнесу

    Сервіс бронювання поромів Myizibooking — простий і економний спосіб для масштабування логістичного бізнесу

    • 23 лютого 2024
    У розмові з TradeMaster.UA Михайло Михайлочко, власник сервісу Myizibooking, розповів про напрямок поромних перевезень, його переваги для перевізників, і як швидко та ефективно застосувати їх у логістичній діяльності.
    детальніше
  • ТМ
    Головна подія весни Виставка-Конференція Food&NonFoodMaster&CatMаnMaster-2024

    Головна подія весни Виставка-Конференція Food&NonFoodMaster&CatMаnMaster-2024

    • 23 лютого 2024
    Конференція збере: понад 450+ власників та топ-менеджерів роздрібних мереж (власників, генеральних, комерційних директорів, директорів з роботи з продажу та маркетингу, закупівель, керівників СТМ). Провідних виробників та імпортерів FMCG товарів. Подія спрямована на перебудову співпраці ритейлерів і постачальників в нових умовах ринку, відновлення бізнесу компаній, сталий розвиток після війни та знаходження нових партнерів в Україні та за кордоном.
    детальніше
  • ТМ
    «Створюємо простір добрих»: «Файно Маркет» презентував серію анімаційних відеороликів

    «Створюємо простір добрих»: «Файно Маркет» презентував серію анімаційних відеороликів

    • 21 лютого 2024
    Центральноукраїнська мережа магазинів «Файно Маркет» запустила серію анімаційних роликів, де розкриває свою місію «Добросусідства». Щороку компанія втілює благодійні ініціативи у межах корпоративних цілей сталого розвитку та надає персональні знижки.
    детальніше
  • ТМ
    Як стимулювати продажі за допомогою POP/POS-дисплеїв?

    Як стимулювати продажі за допомогою POP/POS-дисплеїв?

    • 19 лютого 2024
    Як вплинути на покупців, аби вони вибрали саме той товар, який ви хочете їм продати? Використати людську схильність до імпульсивних покупок! USTOR — харківський виробник металевого обладнання для ритейлу — стверджує, що це можна зробити за допомогою POP/POS-дисплеїв. Оригінальні конструкції, встановлені в касовій зоні або інших місцях з високою прохідністю, працюють як візуальні елементи. Вони привертають увагу споживачів та переконують їх зробити незаплановану покупку. Статистика свідчить: 8 з 10 імпульсивних покупок відбуваються у фізичних магазинах [дані досліджень Invesp].
    детальніше
  • ТМ
    Big Trade-Marketing Show-2023: New Reality – New Possibilities

    Big Trade-Marketing Show-2023: New Reality – New Possibilities

    • 09 лютого 2024
    2 лютого в Києві відбулась щорічна, восьма за рахунком, Всеукраїнська конференція «Big Trade-Marketing Show-2023: New Reality – New Possibilities», яка стала головною подією року для вітчизняних трейд-маркетологів.
    детальніше