Інновації у рітейлі
-
ТМ
Прогнозування промо: міф чи реальність
- 15 вересня 2021
Однією з яскравих тенденцій національного ритейлу є збільшення обсягу продажів за допомогою акцій. Основною проблемою для більшості компаній на ринку під час планування маркетингових акцій є складання точного прогнозу ефектів промо. Адже як виробники, так і роздрібні мережі ризикують втратити вкладені кошти через дефіцит або надлишок закупленого / виробленого товару, який не розкупили. Редакція вирішила дізнатись у бізнес-консультанта IT консалтингової компанії U&Sluno Гаррія Гнатовського про рішення, що дає змогу аналізувати ефективність промо-активності в історії та формувати оцінку ефекту для планових маркетингових активностей.детальніше -
ТМ
Competera співпрацює з Suntown Ukraine, щоб сприяти цифровізації магазинів
- 07 вересня 2021
Провідні роздрібні продавці використовують різні рішення на шляху до оптимізації ціноутворення, підвищення своєї економіки і цифровізації магазинів. Завдяки електронним цінникам на полицях від Pricer вони забезпечують алгоритми динамічного ціноутворення, мають можливості встановлювати різні сценарії в залежності від завдань на певному етапі і гарантовано мати повний контроль над цінами.детальніше -
ТМ
Ціноутворення в ритейлі: Excel чи нові інструменти, що розширюють потенціал ціноутворення
- 25 серпня 2021
Історично склалося так, що інструменти ціноутворення на основі Excel були основою для будь-якого менеджера із ціноутворення. Навіть компанії з мільярдним доходом часто покладаються на моделі формування цін, засновані на Excel. Але зараз ринок надзвичайно швидко змінюється. Необхідні рішення, що працюють на 100% і з розрахунком цін, і з поведінкою покупця, а також дають можливість передбачити результат.детальніше -
ТМ
Кондитерські вироби та снеки - станьте помітними та виділяйтесь у категорії, що керується імпульсами
- 16 серпня 2021
Різнокольорові, складні і постійно мінливі - кондитерські вироби та снеки - одна з найбільш різноманітних категорій сучасних продуктових магазинів.детальніше -
ТМ
Pricer Digital Labels: більше, ніж автоматичне ціноутворення
- 30 липня 2021
У багатьох роздрібних продавців вже є електронні цінники для зміни цін, але чи знаєте ви, що наша система автоматизації цін може значно розширити цю функціональність?детальніше -
ТМ
Перемогти в мерчандайзингу на вагу
- 27 липня 2021
Мерчандайзинг на вагу створює нові можливості для рітейлу та брендів у відповідь на ключові тенденції у поведінці споживачів.детальніше -
ТМ
Рітейлер побутової електроніки вибирає хмарне рішення для повного омніканального контролю цін
- 21 липня 2021
АЛЛО - провідний роздрібний продавець багатоканальної побутової електроніки в Україні, робить наступний крок до цифровізації магазинів. Завдяки хмарному рішенню і електронним цінникам від Pricer вони забезпечують динамічне ціноутворення з повним контролем над цінами.детальніше -
ТМ
30 лет доверия к розничной торговле
- 16 червня 2021
Сейчас, когда Pricer отмечает 30-летие, мы с большой гордостью можем оглянуться назад на долгий и успешный период установления доверия к розничной торговле.детальніше -
ТМ
Пандемія підвищує чутливість покупців до цін в продуктових магазинах
- 07 червня 2021
У той час як економічна невизначеність робить покупців більш чутливими до ціноутворення і просування товарів в магазинах, інші молоді демографічні групи виявляються більш лояльними до фірмовим покупкам. Це показують останні дослідження компанії Pricer - найнадійнішого в світі постачальника ESL (електронних цінників).детальніше