Інновації у рітейлі
-
ТМ
Мікро-мерчандайзинг і управління торговим простором як дешевий і ефективний спосіб просування продажів
- 14 квітня 2021
Мерчандайзинг – це практика просування товарів у розрідбних продажах. Зазвичай під мерчандайзингом мається на увазі підбір рекламних і маркетингових інструментів – як з боку виробника, так і з боку продавця.детальніше -
Розкинути мережі: спочатку автоматизувати, потім масштабувати
- 14 квітня 2021
Яка торгова точка не прагне стати великою мережею ... Масштабування – логічна мета для ритейл-бізнесу. І статистика минулого року показує, що у багатьох операторів це непогано виходить. Кількість відкритих в 2020 році українськими ритейлерами торгових точок перевищила показники 2019 року майже на 40%. Що сприяє успішному зростанню торгової мережі і як технології автоматизації допомагають в цьому?детальніше -
ТМ
Управління інвентарем
- 09 квітня 2021
Більшість ритейлерів сьогодні використовують автоматичне оформлення замовлень, але з багатьох причин цей процес не є досконалим. Це пов'язано з різними обсягами товарів в магазині. Невелика кількість товару може забезпечити втрату продажів, а велика - обмежений капітал та ризик ніколи не продати всі акції.детальніше -
Автоматизуйся або піди? Важливість рішень автоматизації для сучасного ритейлу
- 26 березня 2021
Чи може магазин або торговельна мережа сьогодні працювати, не автоматизуючи процеси обслуговування покупців і обліку діяльності в цілому. Зміни, що відбулися на ринку за останні пару років, свіжі тенденції, що стосуються споживчих настроїв в умовах пандемії, прямо підказують, що ні, не може. Про впровадження інновацій в торговому бізнесі, переваги автоматизації процесів і перспективи розвитку смарт-рішень в українському ритейлі, розповідає Дмитро Агапов, власник компанії CHM Software, розробника IT-рішень для автоматизації торгового бізнесу.детальніше -
ТМ
Внедрение ERP системы: как пройти этот путь и не заблудиться
- 23 березня 2021
Философия ERP (Enterprise Resource Planning) заключается в построении единой технологической и информационной среды управления бизнес-процессами и ресурсами предприятия вне зависимости от территориального и функционального места их выполнения или нахождения; подразумевает наличие инструментария для оперативного учета всех первичных документов и операций, идеально – в местах их возникновения, а также их аналитической обработки с целью принятия управленческих решений и дальнейшего распространения данных между подразделениями и сотрудниками компании. Важным аспектом является построение «единого» информационного пространства, чтобы избежать необходимости ввода данных в разные системы, уменьшить стоимость владения информационных систем и уменьшить количество ошибок при вводе/обработке данных.детальніше -
ТМ
Як український ІТ-сервіс спрощує життя аптек і фармвиробників за допомогою штучного інтелекту
- 22 березня 2021
Технології змінюють мало не всі сфери нашого життя. І якщо їхній уплив простіше відчути на індивідуальному рівні, прогрес на рівні бізнесу помітний не так явно. А дарма: адже сучасні розробки трансформують процеси не тільки онлайн, але і «офлайн», наприклад, у ритейлі — від продуктових магазинів до аптек.детальніше -
ТМ
Безпечне освітлення паркінгів ТРЦ
- 09 березня 2021
Освітлення паркінгів та якість системи освітлення загалом необхідний і дуже важливий елемент, що дає змогу вирішити питання безпеки, зручності, а також може позитивно впливати на настрій покупців під час шопінгу і формувати позитивний образ ТРЦ. Яким має бути правильне і якісне освітлення паркінгів, з редакцією поділились провідні фахівці компанії AVA Tech.детальніше -
ТМ
Новий рівень ціноутворення в ритейлі: оптимізація з технологією штучного інтелекту
- 26 лютого 2021
Успіх будь-якого ритейлу починається саме з правильного формування ціни і вмілого ціноутворення. Сучасний підхід до ціноутворення – це поєднання розумного менеджменту, постійного моніторингу, визначення цілей компанії та обов'язкове врахування вподобань покупців. Як цього досягти, спробуємо розібратись разом із бізнес-консультантом IT консалтингової компанії U&Sluno Анною Носенко.детальніше -
ТМ
Каси «на автопілоті» завойовують прихильність покупців і довіру власників торгових точок
- 22 лютого 2021
Каси самообслуговування або скорочено КСО (self-checkout) стають звичною для нас реальністю. Покупці все частіше воліють сплачувати за покупки самостійно і використовувати для цього інноваційні способи. А власники маркетів, розуміючі останні тенденції, дають своїм покупцям таку можливість. Та чи здатні КСО повністю замінити зону с касиром і як справді отримати економічний ефект від встановлення каси самообслуговування?детальніше