Инновации в ритейле

  • ТМ
    Новий рівень ціноутворення в ритейлі: оптимізація з технологією штучного інтелекту

    Новий рівень ціноутворення в ритейлі: оптимізація з технологією штучного інтелекту

    • 26 февраля 2021
    Успіх будь-якого ритейлу починається саме з правильного формування ціни і вмілого ціноутворення. Сучасний підхід до ціноутворення – це поєднання розумного менеджменту, постійного моніторингу, визначення цілей компанії та обов'язкове врахування вподобань покупців. Як цього досягти, спробуємо розібратись разом із бізнес-консультантом IT консалтингової компанії U&Sluno Анною Носенко.
    подробнее
  • ТМ
    Каси «на автопілоті» завойовують прихильність покупців і довіру власників торгових точок

    Каси «на автопілоті» завойовують прихильність покупців і довіру власників торгових точок

    • 22 февраля 2021
    Каси самообслуговування або скорочено КСО (self-checkout) стають звичною для нас реальністю. Покупці все частіше воліють сплачувати за покупки самостійно і використовувати для цього інноваційні способи. А власники маркетів, розуміючі останні тенденції, дають своїм покупцям таку можливість. Та чи здатні КСО повністю замінити зону с касиром і як справді отримати економічний ефект від встановлення каси самообслуговування?
    подробнее
  • ТМ
    Цифрова трансформація - запорука виживання магазинів DIY?

    Цифрова трансформація - запорука виживання магазинів DIY?

    • 17 февраля 2021
    Незважаючи на кризу, магазини DIY в 2020 році досягли відмінних результатів. Велика частина магазинів навіть побачила в цьому можливість прискорити цифрову трансформацію. Але чи достатньо цього для досягнення успіху в цифровому бізнесі? Чи слід нам побоюватися появи розмежування між великими інтегрованими ланцюжками і чистими гравцями, з одного боку, і незалежними гравцями, які не завжди могли вчасно діяти, з іншого?
    подробнее
  • ТМ
    5-те щорічне BIG TRADE-MARKETING SHOW-2021: У ВСІ ТЯЖКІ - подія року для трейд-маркетологів України

    5-те щорічне BIG TRADE-MARKETING SHOW-2021: У ВСІ ТЯЖКІ - подія року для трейд-маркетологів України

    • 12 февраля 2021
    5 лютого в Києві відбулась щорічна, 5-та за рахунком, Всеукраїнська конференція «Big Trade-Marketing Show-2021: У всі тяжкі», яка стала головною подією року для вітчизняних трейд-маркетологів.
    подробнее
  • ТМ
    Управління продуктивністю співробітників в офісі за допомогою сучасного освітлення

    Управління продуктивністю співробітників в офісі за допомогою сучасного освітлення

    • 02 февраля 2021
    Природне або денне світло відрізняється постійною зміною яскравості та кольору, що значно впливає на біоритми людини. Таке світло є найбільш сприятливим для здоров'я і роботи людини. Зміна яскравості світла і його колірної температури протягом дня мають потужний позитивний вплив на наш гормональний фон. На жаль, у сучасному світі людина майже не бачить денного світла, так як більшу частину доби проводить у закритих приміщеннях. Як же запезпечити денне світло в офісі, читайте в матіалі.
    подробнее
  • ТМ
    Электронные ценники нуждаются в большем количестве вариантов использования

    Электронные ценники нуждаются в большем количестве вариантов использования

    • 27 января 2021
    После десятилетий сопротивления складывается впечатление, что немецкая продуктовая промышленность наконец переходит на электронные ценники.
    подробнее
  • ТМ
    Мини-рынок «Фермер» - здоровая альтернатива массовому ритейлу

    Мини-рынок «Фермер» - здоровая альтернатива массовому ритейлу

    • 25 января 2021
    Массовое производство продуктов питания, с использованием химических добавок сложно назвать здоровой едой. Натуральные свежие «чистые» продукты просто необходимы для здоровья наших детей, беременных и кормящих мам, для всех, кто понимает необходимость здорового полноценного питания. Но с появлением мини-рынков «Фермер» купить натуральные продукты питания стало очень просто!
    подробнее
  • ТМ
    Анализ поведения покупателей и контроль заполняемости торговых помещений в условиях карантина

    Анализ поведения покупателей и контроль заполняемости торговых помещений в условиях карантина

    • 28 декабря 2020
    Поведение потребителей превратилось в одну из движущих сил современного рынка, игнорирование которой может привести к серьезным ошибкам в маркетинговой политике компании. Исследование поведения Ваших покупателей позволит делать более точное планирование продаж в количественном и качественном аспектах, анализ поведения и изучение особенностей покупателей даст возможность осуществлять стратегию маркетинга более эффективно и целенаправленно, а также строить более обоснованные стратегии привлечения новых покупателей. Как это сделать на практике, узнаем у бизнес-консультанта IT консалтинговой компании U&Sluno Александра Щербакова.
    подробнее
  • ТМ
    Сохранить и преумножить: как система FaceID помогает ритейлерам сэкономить и заработать

    Сохранить и преумножить: как система FaceID помогает ритейлерам сэкономить и заработать

    • 16 декабря 2020
    FaceID – это инвестиция в будущее компании, причем со сроком окупаемости вложений – около года. Сценариев применения технологии – масса, причем много из них еще даже не придуманы.
    подробнее