Інновації у рітейлі
-
ТМ
Аудит планограм: зробіть плани викладки ефективними!
- 21 лютого 2022
Поки немає впевненості, що розроблена в ЦО (центральному офісі) планограма реалізована в магазині, вона залишається картинкою на папері. Якщо ви хочете отримати ефект від планограмування, аудит є просто необхідним. Поговоримо про способи аудиту планограм, порівняємо їх та розберемо інструменти реалізації процесу з експертом категорійного менеджменту та Head of Space & Assortment Management у компанії C4R Ігорем Федорюком.детальніше -
Категорійний менеджмент і Quant. Як швидко отримати інформацію та зробити прорив в управлінні категоріями, планограмами, планами магазинів на основі швидкої аналітики?
- 01 лютого 2022
Сьогодні роздрібна торгівля характеризується найвищим рівнем проінформованості споживачів та ритейлерів. Ніколи раніше клієнти не могли легше порівнювати товар із конкурентними пропозиціями і ніколи ще не було такого великого вибору. З іншого боку, роздрібні торговці ніколи раніше не мали такої детальної інформації про своїх клієнтів, їх звички та уподобання. Але кількість даних буде продовжувати зростати, а також важливість ефективного їх використання. Управління категоріями спрямоване на те, щоб надати клієнтам запитуваний товар своєчасно і в потрібному місці. Саме для цього товари групуються за категоріями залежно від того, як вони використовуються, споживаються або купуються.детальніше -
ТМ
Как сеть магазинов электроники ЖЖУК улучшила показатели эффективности управления запасами в условиях непредсказуемого спроса
- 31 січня 2022
“Пока я не видел другой системы управления запасами, которая подходила бы для редкого спроса, лучше, чем Forecast NOW! Главная ценность программы для нас - это вероятностное прогнозирование.” - Владимир Бондарев, руководитель отдела управления товарными запасами розничной сети ЖУКдетальніше -
ТМ
Ефективність використання термінового та планового поповнення
- 27 січня 2022
Продуктивність кожної ланки впливає на весь ланцюг логістики загалом. Як ефективно використовувати планове й термінове поповнення, щоб забезпечити високий KPI процесів збирання, пакування, відвантаження та підвищити рівень сервісу складу? Про це поговоримо у статті.детальніше -
ТМ
Як бути ближче до кінцевого споживача? Лідери продажів серед торгових автоматів у Європі
- 26 січня 2022
У минулому місяці в статті про вендинг «Універсальні торгові автомати й сучасний інструмент для будь-якого бізнесу», ми розповіли про найбільш незвичні та оригінальні торгові автомати, а також більш детально познайомились із серією універсальних торгових автоматів QUBE, що найбільш актуальні для національного ринку. Сьогодні хочемо презентувати читачам дві моделі ТОП продажів на європейському ринку, а також розповісти про додаткові можливості, які не варто втрачати, для усіх виробників, постачальників товарів чи роздрібних мереж, що розвивають власні торгові марки.детальніше -
ТМ
Євген Тертишний: Найграндіозніші проекти «Файно Маркет» – попереду
- 14 січня 2022
У 2021 році компанія розширила мережу на 25 маркетів і нині налічує 120 магазинів, увійшла в ТОП-10 компаній України за кількістю торгових маркетів, вийшла на новий регіон – Черкаську область, отримала відзнаки «Кращий роботодавець року» та «Народний Бренд», стала одним із найбільших платників податків у регіоні та реалізувала безліч соціальних ініціатив. Про досягнення 2021 року, нові горизонти та плани на майбутнє – розповів директор мережі магазинів «Файно Маркет» Євген Тертишний.детальніше -
ТМ
10 головних трендів у рітейлі у 2022 році
- 13 січня 2022
Які глобальні тенденції формуватимуть майбутнє роздрібної торгівлі у 2022 році.детальніше -
ТМ
Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits, 4 лютого 2022 року
- 05 січня 2022
Висока концентрація практичних кейсів у тандемі з виступами спікерів та експертів з провідних компаній України створюють на конференції комплекс максимально ефективних інструментів для прокачування “скіллів” маркетингових команд, сприяють натхненню на пошук та впровадження інноваційних і проривних рішень, дають можливість удосконалити систему маркетингу у власних компаніях і навіть розширити межі розуміння поведінки споживача за умов поточних реалій.детальніше -
ТМ
Высокий сезон: как ритейлерам не терять прибыль и при чем здесь складская логистика
- 28 грудня 2021
Для многих ритейлеров высокий сезон — возможность получить большую прибыль перед периодом ежегодного затишья после Нового Года. Пик “горячей” поры, как правило, приходится на ноябрь и декабрь. И именно в это время компании проходят испытание на прочность: или они справляются с огромным объемом продаж, или теряют прибыль и клиентов. Последний вариант развития событий может произойти, если, например, товар доставят покупателю позже заявленного срока. Или популярную продукцию быстро раскупят, и пока не будет новых поставок, полки будут пустовать, а магазин — терять потенциальную выручку.детальніше