Інновації у рітейлі
-
ТМ
Прогнозування промо: отримуйте максимум користі з вашої рекламної акції
- 30 березня 2023
Промоакції є важливим інструментом для залучення клієнтів та збільшення продажів. Усвідомлюючи це, ритейлери витрачають багато часу й коштів на їх організацію та проведення. Але, на жаль, за даними компанії Symphony RetailAI, до 40% промозаходів себе не окуповують. Чому так відбувається? І як прогнозування промо допомагає впоратися із цією проблемою? Розбираємо з Антоном Цемеровим, спеціалістом із прогнозування та старшим консультантом ERP компаніїдетальніше -
BX-450: Пристрій `гарячий стіл` для пакування в харчову плівку
- 30 березня 2023
Гарячий стіл для упаковки продуктів стрейч-плівкою ПВХ моделі BX-450 є надійним та ефективним пристроєм, який широко використовується на виробництві, у закладах швидкого харчування та торговельних закладах для упаковки продуктів у харчову або термоусадочну плівку. Гарячий стіл BX-450 може використовуватись у різних галузях, пов'язаних з продажем та обробкою харчових продуктів, зокрема у кафе, ресторанах, пекарнях, супермаркетах та інших місцях, де потрібна якісна, швидка та надійна упаковка.детальніше -
ТМ
Інфографіка Zakaz.ua: які продукти у березні відносно лютого стали коштувати дешевше на полицях супермаркетів
- 17 березня 2023
Всеукраїнський сервіс доставки продуктів Zakaz.ua проаналізував, які продукти стали коштувати в провідних мережах українських супермаркетів протягом місяця дешевше. Чимало позицій зі зниженими цінами у березні в порівнянні з лютим фахівці зафіксували серед молочних, м’ясних, рибних та інших фреш-товарів.детальніше -
ТМ
EuroShop 2023: погляд на майбутнє ритейлу
- 16 березня 2023
Кожна виставка EuroShop — це поєднання тенденцій та інновацій, які панують у світовому ритейлі або лише набирають сили. Цьогорічна виставка не стала винятком. Харківський виробник торгового обладнання Ustor побував у німецькому Дюссельдорфі на EuroShop 2023 та хоче поділитись враженнями з усією українською аудиторією.детальніше -
ТМ
У грузинській мережі супермаркетів 2Nabiji стартувала гейміфікована програма лояльності “Captains: All Aboard”, розроблена у партнерстві з Art Nation Loyalty
- 22 лютого 2023
Завдяки успiшному досвіду проведенню гейміфікованих акцій з доповненою реальністю, мережа 2Nabiji здобула імідж сучасних супермаркетів, близьких до сім Musicейної аудиторії. Понад 100 000 гравців у Грузії приєднались до гри, а ритейлеру вдалось сформувати ігрову спільноту та досягти високого рівня залученості, використовуючи омніканальну комунікацію.детальніше -
ТМ
Оптимізація асортименту за принципом «лагом» і збільшення продажів ВТМ в Аврора
- 26 січня 2023
У мережі мультимаркетів «Аврора» – 38 ВТМ. Частка від загального асортименту досягає 12% і за рік майже не змінилась, хоча й були турбулентні періоди. На сьогодні мережа зацікавлена в співпраці з національними виробниками. Ідеальний партнер, який може запропонувати адаптивність виробництва й швидко приймає рішеннядетальніше -
ТМ
Стелажі серії RAF від Ustor: практичність, помножена на універсальність
- 15 листопада 2022
Харківська компанія Ustor понад 22 роки виготовляє обладнання для ритейлу та металеві меблі на основі брендбуку клієнтів та допомогає власникам локальних магазинів у підборі устаткування. Сьогодні увага команди зосереджена на виробництві брендових стелажів та серії модульного обладнання для мережевих та локальних клієнтів по всій Україні. У новому матеріалі ми розповімо про особливості стелажів серії RAF від Ustor.детальніше -
ТМ
Голосова система управління відбором: можливість, переваги та варіативність рішення
- 29 вересня 2022
Зараз живемо в часи, коли все швидко змінюється, й цікавість до розв'язання задач логістики зростає. І ми вкотре у цьому переконалися.детальніше -
Чітка та приваблива організація простору на полицях
- 26 вересня 2022
Система розділювачів для полиць Optimal™ була розроблена, щоб скоротити час, витрачений на викладку товару та утримання полиць у належному порядку. Вона забезпечує привабливу презентацію продукту та може бути адаптована до багатьох форматів упаковки.детальніше