інтервю від виробника, інтервю від ТОП-керівника з маркетингу, інтервю від маркетолога, ТОП інтервю від виробника, інтервю від мережі магазинів, інтервю від виробника продуктових товарів

Інновації у рітейлі

  • ТМ
    У грузинській мережі супермаркетів 2Nabiji стартувала гейміфікована програма лояльності “Captains: All Aboard”, розроблена у партнерстві з Art Nation Loyalty

    У грузинській мережі супермаркетів 2Nabiji стартувала гейміфікована програма лояльності “Captains: All Aboard”, розроблена у партнерстві з Art Nation Loyalty

    • 22 лютого 2023
    Завдяки успiшному досвіду проведенню гейміфікованих акцій з доповненою реальністю, мережа 2Nabiji здобула імідж сучасних супермаркетів, близьких до сім Musicейної аудиторії. Понад 100 000 гравців у Грузії приєднались до гри, а ритейлеру вдалось сформувати ігрову спільноту та досягти високого рівня залученості, використовуючи омніканальну комунікацію.
    детальніше
  • ТМ
    Оптимізація асортименту за принципом «лагом» і збільшення продажів ВТМ в Аврора

    Оптимізація асортименту за принципом «лагом» і збільшення продажів ВТМ в Аврора

    • 26 січня 2023
    У мережі мультимаркетів «Аврора» – 38 ВТМ. Частка від загального асортименту досягає 12% і за рік майже не змінилась, хоча й були турбулентні періоди. На сьогодні мережа зацікавлена в співпраці з національними виробниками. Ідеальний партнер, який може запропонувати адаптивність виробництва й швидко приймає рішення
    детальніше
  • ТМ
    Стелажі серії RAF від Ustor: практичність, помножена на універсальність

    Стелажі серії RAF від Ustor: практичність, помножена на універсальність

    • 15 листопада 2022
    Харківська компанія Ustor понад 22 роки виготовляє обладнання для ритейлу та металеві меблі на основі брендбуку клієнтів та допомогає власникам локальних магазинів у підборі устаткування. Сьогодні увага команди зосереджена на виробництві брендових стелажів та серії модульного обладнання для мережевих та локальних клієнтів по всій Україні. У новому матеріалі ми розповімо про особливості стелажів серії RAF від Ustor.
    детальніше
  • ТМ
    Голосова система управління відбором: можливість, переваги та варіативність рішення

    Голосова система управління відбором: можливість, переваги та варіативність рішення

    • 29 вересня 2022
    Зараз живемо в часи, коли все швидко змінюється, й цікавість до розв'язання задач логістики зростає. І ми вкотре у цьому переконалися.
    детальніше
  • Чітка та приваблива організація простору на полицях

    Чітка та приваблива організація простору на полицях

    • 26 вересня 2022
    Система розділювачів для полиць Optimal™ була розроблена, щоб скоротити час, витрачений на викладку товару та утримання полиць у належному порядку. Вона забезпечує привабливу презентацію продукту та може бути адаптована до багатьох форматів упаковки.
    детальніше
  • ТМ
    5 секретів ефективного управління товарами категорії fresh

    5 секретів ефективного управління товарами категорії fresh

    • 16 серпня 2022
    Згідно з дослідженням видання Supermarket News, 58,6% ритейлерів у світі збільшують площу, що виділяється під товари категорії fresh та кулінарію. Причиною тому – зростання споживчого попиту на здорову їжу, а також готову продукцію власного виробництва. Разом зі зростанням популярності fresh-категорій зростає й потреба в управлінні ними.
    детальніше
  • ТМ
    Головні виклики – оптимізації витрат, ефективні поставки в магазини, автоматизація і перехід із російських систем

    Головні виклики – оптимізації витрат, ефективні поставки в магазини, автоматизація і перехід із російських систем

    • 08 червня 2022
    Разом з усією країною компанія U&Sluno продовжує долати виклики, що виникли через війну, та підтримувати суспільство в цей непростий час. Команда активно працює над новими проектами, підтримкою клієнтів та проектів в Україні і Європі. З абсолютною підтримкою колег із Чехії український офіс працює в Україні, щоб підтримувати безперебійну роботу бізнесу й допомагати в налагодженні та оптимізації логістики у воєнний час, а також інших не менш важливих процесів в сучасному ритейлі.
    детальніше
  • ТМ
    Перші роботи в українського ритейлера: досвід Fozzy Group

    Перші роботи в українського ритейлера: досвід Fozzy Group

    • 12 травня 2022
    Кожна компанія на ринку прагне збільшити продуктивність складу та знизити ризики помилок, тому національні гравці активно інвестують в технології. Протягом останніх років більшість компаній як сегменту В2В, так В2С, спробували автоматизувати ті чи інші етапи обробки товарів
    детальніше
  • ТМ
    Покращуйте презентацію товару та надихайте покупців у категорії напоїв

    Покращуйте презентацію товару та надихайте покупців у категорії напоїв

    • 24 лютого 2022
    З тенденцією до здоров'я та доброго самопочуття, що охопила індустрію FMCG, споживачі шукають більш здорові та натуральні продукти при покупці напоїв. Напої, що містять менше цукру, без штучних підсолоджувачів та виготовлені з органічних інгредієнтів - це лише деякі з нових тенденцій, які змушують рітейлерів переглянути свій асортимент напоїв. Але в категорії напоїв важливе значення має ефективний мерчандайзинг. Тому пропонуємо ознайомитись із рішеннями для мерчандайзингу напоїв від HL Display – світового постачальника товарів та рішень для комунікації та мерчандайзингу, які допоможуть створити кращі враження від покупок у цій категорії, включаючи рішення для автоматичного фронтування лицьовою стороною на полицях та в холодильниках, освітлення полиць, цифрові екрани тощо.
    детальніше