Інновації у рітейлі
- 
    	ТМІНТЕКС-МЕД: Інноваційні Рішення для Здоров'я та Майбутнього- 17 червня 2024
 ТОВ «ІНТЕКС-МЕД»- це український виробник сучасних високоефективних мийних і дезінфікуючих засобів для промислового, побутового та медичного призначення.детальніше
- 
    	ТМ2024: Штурм соцмереж - інновації та тренди для брендів- 20 травня 2024
 У сучасному світі, де соціальні мережі відіграють ключову роль у взаємодії брендів з аудиторією, важливо слідкувати за останніми трендами маркетингу для досягнення успіху. У 2024 році прогнозується, що деякі вже відомі стратегії стануть ще більш популярними, тоді як нові ідеї змінять спосіб взаємодії брендів і користувачів в соціальних мережах.детальніше
- 
    	ТМXV щорічна конференція Food & NonFoodMaster & CatMan-2024: Рестарт у ритейлі: як піднятися на новий рівень конкурентоспроможності- 25 квітня 2024
 18-19 квітня в Києві відбулась щорічна, 15-та за рахунком, Всеукраїнська конференція Food & NonFoodMaster& CatMan-2024: «Рестарт у ритейлі: як піднятися на новий рівень конкурентоспроможності».детальніше
- 
    	ТМЗастосування внутрішніх LED екранів у рекламі та маркетингу- 15 квітня 2024
 У сучасному світі реклами та маркетингу технології відіграють ключову роль у питанні привернення уваги та комунікації з аудиторією. Внутрішній LED екран стає все більш популярним та ефективним інструментом завдяки своїй високій яскравості, гнучкості та можливості створювати вражаючі візуальні ефекти.детальніше
- 
    	ТМ«Створюємо простір добрих»: «Файно Маркет» презентував серію анімаційних відеороликів- 21 лютого 2024
 Центральноукраїнська мережа магазинів «Файно Маркет» запустила серію анімаційних роликів, де розкриває свою місію «Добросусідства». Щороку компанія втілює благодійні ініціативи у межах корпоративних цілей сталого розвитку та надає персональні знижки.детальніше
- 
    	ТМЯк стимулювати продажі за допомогою POP/POS-дисплеїв?- 19 лютого 2024
 Як вплинути на покупців, аби вони вибрали саме той товар, який ви хочете їм продати? Використати людську схильність до імпульсивних покупок! USTOR — харківський виробник металевого обладнання для ритейлу — стверджує, що це можна зробити за допомогою POP/POS-дисплеїв. Оригінальні конструкції, встановлені в касовій зоні або інших місцях з високою прохідністю, працюють як візуальні елементи. Вони привертають увагу споживачів та переконують їх зробити незаплановану покупку. Статистика свідчить: 8 з 10 імпульсивних покупок відбуваються у фізичних магазинах [дані досліджень Invesp].детальніше
- 
    	Нейровідеоаналітика в українському ритейлі - інновація, яка стала необхідністю- 18 січня 2024
 Останні роки спостерігається тенденція переходу від традиційного відеоспостереження до відеоаналізу. Глобальний перехід до цифрових технологій дозволяє розширювати можливості систем відеоспостереження, перетворюючи їх на повноцінні інтелектуальні модулі для виявлення та аналітики.детальніше
- 
    	ТМ«Це вирізняє нас серед інших», — «Файно Маркет» про розвиток власних торгових марок та темпи розвитку власного виробництва- 05 січня 2024
 У 2023 році кропивницький ритейлер «Файно Маркет» збільшив обсяги продажів товарів власного виробництва та власного імпорту на 60%.детальніше
- 
    	Відмова від поліетилену — головний тренд світового ринку пакування, — Дмитро Базаров, генеральний менеджер Rendpacoeco- 12 грудня 2023
 Дмитро Базаров, генеральний менеджер Rendpacoeco, у розмові з TradeMaster.UA розповів про реалії сучасного ринку пакування, зокрема — про боротьбу з використанням поліетиленових пакетів в Україні та світі.детальніше
















 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
							

 
							



 
						 
						 
						 
						 
						