Інновації у рітейлі

  • ТМ
    JUKA в тренді створення тенденцій стимулюючого «обличчя» ритейлу 2022

    JUKA в тренді створення тенденцій стимулюючого «обличчя» ритейлу 2022

    • 01 листопада 2021
    За останнє десятиліття гравці роздрібної торгівлі приваблювали покупця опрацьовано-розгалуженою асортиментною матрицєю, ціновими пропозиціями, програмами лояльності, власним виробництвом. Розглядали впровадження власних торговий марок під девізом «компліменту» для покупця та залучали фахівців розважальної сфери для створення емоційної прив’язки відвідувачів. Продукти почали доставляти, каси стали розумними.
    детальніше
  • ТМ
    Як налагодити ефективне управління товарними запасами?

    Як налагодити ефективне управління товарними запасами?

    • 06 жовтня 2021
    Товарні запаси невіддільна складова обороту продукції в рітейлі. Крім питань: що зберігати та в якому обсязі, робота з товарними запасами охоплює великий пул питань. До них відносяться: що та як зберігати, в якому обсязі та інші. Але в розрізі логістики потрібно розуміти як з цими товарами працювати на складі, щоб продукція надходила до клієнтів якомога швидше, з мінімальними операційними витратами та без помилок в обробці. Саме про це піде мова в статті.
    детальніше
  • ТМ
    Прогнозування промо: міф чи реальність

    Прогнозування промо: міф чи реальність

    • 15 вересня 2021
    Однією з яскравих тенденцій національного ритейлу є збільшення обсягу продажів за допомогою акцій. Основною проблемою для більшості компаній на ринку під час планування маркетингових акцій є складання точного прогнозу ефектів промо. Адже як виробники, так і роздрібні мережі ризикують втратити вкладені кошти через дефіцит або надлишок закупленого / виробленого товару, який не розкупили. Редакція вирішила дізнатись у бізнес-консультанта IT консалтингової компанії U&Sluno Гаррія Гнатовського про рішення, що дає змогу аналізувати ефективність промо-активності в історії та формувати оцінку ефекту для планових маркетингових активностей.
    детальніше
  • ТМ
    Competera співпрацює з Suntown Ukraine, щоб сприяти цифровізації магазинів

    Competera співпрацює з Suntown Ukraine, щоб сприяти цифровізації магазинів

    • 07 вересня 2021
    Провідні роздрібні продавці використовують різні рішення на шляху до оптимізації ціноутворення, підвищення своєї економіки і цифровізації магазинів. Завдяки електронним цінникам на полицях від Pricer вони забезпечують алгоритми динамічного ціноутворення, мають можливості встановлювати різні сценарії в залежності від завдань на певному етапі і гарантовано мати повний контроль над цінами.
    детальніше
  • ТМ
    Ціноутворення в ритейлі: Excel чи нові інструменти, що розширюють потенціал ціноутворення

    Ціноутворення в ритейлі: Excel чи нові інструменти, що розширюють потенціал ціноутворення

    • 25 серпня 2021
    Історично склалося так, що інструменти ціноутворення на основі Excel були основою для будь-якого менеджера із ціноутворення. Навіть компанії з мільярдним доходом часто покладаються на моделі формування цін, засновані на Excel. Але зараз ринок надзвичайно швидко змінюється. Необхідні рішення, що працюють на 100% і з розрахунком цін, і з поведінкою покупця, а також дають можливість передбачити результат.
    детальніше
  • ТМ
    Кондитерські вироби та снеки - станьте помітними та виділяйтесь у категорії, що керується імпульсами

    Кондитерські вироби та снеки - станьте помітними та виділяйтесь у категорії, що керується імпульсами

    • 16 серпня 2021
    Різнокольорові, складні і постійно мінливі - кондитерські вироби та снеки - одна з найбільш різноманітних категорій сучасних продуктових магазинів.
    детальніше
  • ТМ
    Pricer Digital Labels: більше, ніж автоматичне ціноутворення

    Pricer Digital Labels: більше, ніж автоматичне ціноутворення

    • 30 липня 2021
    У багатьох роздрібних продавців вже є електронні цінники для зміни цін, але чи знаєте ви, що наша система автоматизації цін може значно розширити цю функціональність?
    детальніше
  • ТМ
    Перемогти в мерчандайзингу на вагу

    Перемогти в мерчандайзингу на вагу

    • 27 липня 2021
    Мерчандайзинг на вагу створює нові можливості для рітейлу та брендів у відповідь на ключові тенденції у поведінці споживачів.
    детальніше
  • ТМ
    Рітейлер побутової електроніки вибирає хмарне рішення для повного омніканального контролю цін

    Рітейлер побутової електроніки вибирає хмарне рішення для повного омніканального контролю цін

    • 21 липня 2021
    АЛЛО - провідний роздрібний продавець багатоканальної побутової електроніки в Україні, робить наступний крок до цифровізації магазинів. Завдяки хмарному рішенню і електронним цінникам від Pricer вони забезпечують динамічне ціноутворення з повним контролем над цінами.
    детальніше

Кращі компанії

Особи

Блоги