Инновации в ритейле

  • ТМ
    Высокий сезон: как ритейлерам не терять прибыль и при чем здесь складская логистика

    Высокий сезон: как ритейлерам не терять прибыль и при чем здесь складская логистика

    • 28 декабря 2021
    Для многих ритейлеров высокий сезон — возможность получить большую прибыль перед периодом ежегодного затишья после Нового Года. Пик “горячей” поры, как правило, приходится на ноябрь и декабрь. И именно в это время компании проходят испытание на прочность: или они справляются с огромным объемом продаж, или теряют прибыль и клиентов. Последний вариант развития событий может произойти, если, например, товар доставят покупателю позже заявленного срока. Или популярную продукцию быстро раскупят, и пока не будет новых поставок, полки будут пустовать, а магазин — терять потенциальную выручку.
    подробнее
  • ТМ
    Універсальні торгові автомати й сучасний інструмент для будь-якого бізнесу

    Універсальні торгові автомати й сучасний інструмент для будь-якого бізнесу

    • 07 декабря 2021
    Бізнес з використанням вендингового обладнання віддавна використовується по всьому світу, а завдяки технічним інноваціям й продуманій маркетинговій політиці в багатьох країнах він дуже популярний та успішно розвивається. Цей унікальний канал продажу тривалий час був недооцінений в Україні, і навіть на сьогодні, багато хто не здогадується про всі можливості вендингових автоматів, співвідносячи їх з простими кавовими чи ігровими дитячими автоматами. Незважаючи на це, вендиг і у нас набирає популярності, хоча перенасичення ринку поки не загрожує і кожен сміливо може скористатися можливостями вендингової торгівлі.
    подробнее
  • ТМ
    Чим може допомогти штучний інтелект під час прогнозування акцій у роздрібній торгівлі?

    Чим може допомогти штучний інтелект під час прогнозування акцій у роздрібній торгівлі?

    • 03 декабря 2021
    Штучний інтелект має застосування в різних сферах, взяти хоча б, наприклад, безпілотні автомобілі. Завдяки цим технологіям комп'ютери можна «навчити» виконувати певні завдання за допомогою обробки великого обсягу даних та виявлення в них закономірностей. Так, штучний інтелект дає змогу автоматизувати повторювані процеси навчання та пошуку за рахунок використання даних, здійснює глибший аналіз великих обсягів даних за допомогою нейромереж з безліччю прихованих рівнів, дає можливість отримати максимальну користь з даних і досягти високого рівня точності. А який ефект може мати використання штучного інтелекту під час прогнозування, читайте в статті.
    подробнее
  • ТМ
    Нові канали продажу для вашого бізнесу уже сьогодні

    Нові канали продажу для вашого бізнесу уже сьогодні

    • 15 ноября 2021
    Вендинговий бізнес вважається досить перспективним та прибутковим, тим паче в часи пандемії, тому що люди намагаються знизити контакти з продавцями та збільшити швидкість придбання різних товарів чи послуг. Протягом останніх двох років виробники випустили багато нових пристроїв, що відрізняються високою ефективністю, а також економічністю та надійністю під час використання. Про можливості сучасних автоматів, функціонування та особливості їх використання редакції розповідає Віктор Андрійович Пінчук, директор ТОВ «АВАНГАРД» – єдиного в Україні виробника вендингового обладнання з майже 20-річною історією.
    подробнее
  • ТМ
    JUKA в тренді створення тенденцій стимулюючого «обличчя» ритейлу 2022

    JUKA в тренді створення тенденцій стимулюючого «обличчя» ритейлу 2022

    • 01 ноября 2021
    За останнє десятиліття гравці роздрібної торгівлі приваблювали покупця опрацьовано-розгалуженою асортиментною матрицєю, ціновими пропозиціями, програмами лояльності, власним виробництвом. Розглядали впровадження власних торговий марок під девізом «компліменту» для покупця та залучали фахівців розважальної сфери для створення емоційної прив’язки відвідувачів. Продукти почали доставляти, каси стали розумними.
    подробнее
  • ТМ
    Як налагодити ефективне управління товарними запасами?

    Як налагодити ефективне управління товарними запасами?

    • 06 октября 2021
    Товарні запаси невіддільна складова обороту продукції в рітейлі. Крім питань: що зберігати та в якому обсязі, робота з товарними запасами охоплює великий пул питань. До них відносяться: що та як зберігати, в якому обсязі та інші. Але в розрізі логістики потрібно розуміти як з цими товарами працювати на складі, щоб продукція надходила до клієнтів якомога швидше, з мінімальними операційними витратами та без помилок в обробці. Саме про це піде мова в статті.
    подробнее
  • ТМ
    Прогнозування промо: міф чи реальність

    Прогнозування промо: міф чи реальність

    • 15 сентября 2021
    Однією з яскравих тенденцій національного ритейлу є збільшення обсягу продажів за допомогою акцій. Основною проблемою для більшості компаній на ринку під час планування маркетингових акцій є складання точного прогнозу ефектів промо. Адже як виробники, так і роздрібні мережі ризикують втратити вкладені кошти через дефіцит або надлишок закупленого / виробленого товару, який не розкупили. Редакція вирішила дізнатись у бізнес-консультанта IT консалтингової компанії U&Sluno Гаррія Гнатовського про рішення, що дає змогу аналізувати ефективність промо-активності в історії та формувати оцінку ефекту для планових маркетингових активностей.
    подробнее
  • ТМ
    Competera співпрацює з Suntown Ukraine, щоб сприяти цифровізації магазинів

    Competera співпрацює з Suntown Ukraine, щоб сприяти цифровізації магазинів

    • 07 сентября 2021
    Провідні роздрібні продавці використовують різні рішення на шляху до оптимізації ціноутворення, підвищення своєї економіки і цифровізації магазинів. Завдяки електронним цінникам на полицях від Pricer вони забезпечують алгоритми динамічного ціноутворення, мають можливості встановлювати різні сценарії в залежності від завдань на певному етапі і гарантовано мати повний контроль над цінами.
    подробнее
  • ТМ
    Ціноутворення в ритейлі: Excel чи нові інструменти, що розширюють потенціал ціноутворення

    Ціноутворення в ритейлі: Excel чи нові інструменти, що розширюють потенціал ціноутворення

    • 25 августа 2021
    Історично склалося так, що інструменти ціноутворення на основі Excel були основою для будь-якого менеджера із ціноутворення. Навіть компанії з мільярдним доходом часто покладаються на моделі формування цін, засновані на Excel. Але зараз ринок надзвичайно швидко змінюється. Необхідні рішення, що працюють на 100% і з розрахунком цін, і з поведінкою покупця, а також дають можливість передбачити результат.
    подробнее