Інновації у рітейлі
-
ТМ
30 лет доверия к розничной торговле
- 16 червня 2021
Сейчас, когда Pricer отмечает 30-летие, мы с большой гордостью можем оглянуться назад на долгий и успешный период установления доверия к розничной торговле.детальніше -
ТМ
Пандемія підвищує чутливість покупців до цін в продуктових магазинах
- 07 червня 2021
У той час як економічна невизначеність робить покупців більш чутливими до ціноутворення і просування товарів в магазинах, інші молоді демографічні групи виявляються більш лояльними до фірмовим покупкам. Це показують останні дослідження компанії Pricer - найнадійнішого в світі постачальника ESL (електронних цінників).детальніше -
ТМ
Бути ближче до світла – це не остання путь. Це вдале бізнес рішення від AVA TECH. Наочно – у новому відео компанії
- 04 червня 2021
Дивіться відео про компанію AVA TECH, де команда вирішила відмовитися від шаблонів і штампів, а просто взяла і розповіла про себе. Які вони, що відчувать, як люблять клієнтів і готові про них піклуватися. Додали до цього перчинку гумору – і ось що вийшло.детальніше -
ТМ
Як рітейлери можуть покращити досвід своїх покупців і додати їм вражень від покупок за допомогою автоматизації полиць?
- 24 травня 2021
Ми віримо, що майбутнє рітейла визначається сенсорним досвідом.детальніше -
ТМ
Як POS-система вдосконалює товарний облік ритейл-бізнесу?
- 20 травня 2021
Зошит і калькулятор на робочому місці продавця зустрічаються все рідше. Замість цього навіть в невеликих магазинчиках ми все частіше можемо бачити касира, який працює з POS-терміналом і програмами товарного обліку. Сьогодні на прикладі програмного рішення для автоматизації торгових операцій Chameleon розповідаємо, як такі продукти допомагають налагодити прозору і контрольовану систему товарного обліку.детальніше -
ТМ
Почему большинство розничных продавцов ошибаются в отношении ценообразования в реальном времени и электронных ценников на полках
- 19 травня 2021
Какие ассоциации возникают при словосочетании «ценообразование в реальном времени»? Некоторые из вас могут подумать о крупнейших мировых фондовых биржах с их большими экранами, на которых отображаются постоянно меняющиеся цены на акции ведущих компаний. И такая ассоциация очень хороша, чтобы понять, как работает ценообразование в реальном времени.детальніше -
Був випадковий – став постійний. Навіщо ритейлу впроваджувати і автоматизувати програму лояльності?
- 26 квітня 2021
Карантинні умови життя змінили вибір і поведінку покупців, посилили конкуренцію на ринку продуктового ритейлу, а не продуктовий роздріб змусили шукати додаткові канали для взаємодії зі споживачами. Щоб адаптуватися до нової реальності, ритейлерам варто більше працювати з лояльністю покупців, підвищуючи рівень сервісу. Впровадження системи лояльності – один з вірних способів стати ближче до покупця і більш конкурентним на ринку.детальніше -
ТМ
Мікро-мерчандайзинг і управління торговим простором як дешевий і ефективний спосіб просування продажів
- 14 квітня 2021
Мерчандайзинг – це практика просування товарів у розрідбних продажах. Зазвичай під мерчандайзингом мається на увазі підбір рекламних і маркетингових інструментів – як з боку виробника, так і з боку продавця.детальніше -
Розкинути мережі: спочатку автоматизувати, потім масштабувати
- 14 квітня 2021
Яка торгова точка не прагне стати великою мережею ... Масштабування – логічна мета для ритейл-бізнесу. І статистика минулого року показує, що у багатьох операторів це непогано виходить. Кількість відкритих в 2020 році українськими ритейлерами торгових точок перевищила показники 2019 року майже на 40%. Що сприяє успішному зростанню торгової мережі і як технології автоматизації допомагають в цьому?детальніше