Інновації у рітейлі
-
ТМ
Бути ближче до світла – це не остання путь. Це вдале бізнес рішення від AVA TECH. Наочно – у новому відео компанії
- 04 червня 2021
Дивіться відео про компанію AVA TECH, де команда вирішила відмовитися від шаблонів і штампів, а просто взяла і розповіла про себе. Які вони, що відчувать, як люблять клієнтів і готові про них піклуватися. Додали до цього перчинку гумору – і ось що вийшло.детальніше -
ТМ
Як рітейлери можуть покращити досвід своїх покупців і додати їм вражень від покупок за допомогою автоматизації полиць?
- 24 травня 2021
Ми віримо, що майбутнє рітейла визначається сенсорним досвідом.детальніше -
ТМ
Як POS-система вдосконалює товарний облік ритейл-бізнесу?
- 20 травня 2021
Зошит і калькулятор на робочому місці продавця зустрічаються все рідше. Замість цього навіть в невеликих магазинчиках ми все частіше можемо бачити касира, який працює з POS-терміналом і програмами товарного обліку. Сьогодні на прикладі програмного рішення для автоматизації торгових операцій Chameleon розповідаємо, як такі продукти допомагають налагодити прозору і контрольовану систему товарного обліку.детальніше -
ТМ
Почему большинство розничных продавцов ошибаются в отношении ценообразования в реальном времени и электронных ценников на полках
- 19 травня 2021
Какие ассоциации возникают при словосочетании «ценообразование в реальном времени»? Некоторые из вас могут подумать о крупнейших мировых фондовых биржах с их большими экранами, на которых отображаются постоянно меняющиеся цены на акции ведущих компаний. И такая ассоциация очень хороша, чтобы понять, как работает ценообразование в реальном времени.детальніше -
Був випадковий – став постійний. Навіщо ритейлу впроваджувати і автоматизувати програму лояльності?
- 26 квітня 2021
Карантинні умови життя змінили вибір і поведінку покупців, посилили конкуренцію на ринку продуктового ритейлу, а не продуктовий роздріб змусили шукати додаткові канали для взаємодії зі споживачами. Щоб адаптуватися до нової реальності, ритейлерам варто більше працювати з лояльністю покупців, підвищуючи рівень сервісу. Впровадження системи лояльності – один з вірних способів стати ближче до покупця і більш конкурентним на ринку.детальніше -
ТМ
Мікро-мерчандайзинг і управління торговим простором як дешевий і ефективний спосіб просування продажів
- 14 квітня 2021
Мерчандайзинг – це практика просування товарів у розрідбних продажах. Зазвичай під мерчандайзингом мається на увазі підбір рекламних і маркетингових інструментів – як з боку виробника, так і з боку продавця.детальніше -
Розкинути мережі: спочатку автоматизувати, потім масштабувати
- 14 квітня 2021
Яка торгова точка не прагне стати великою мережею ... Масштабування – логічна мета для ритейл-бізнесу. І статистика минулого року показує, що у багатьох операторів це непогано виходить. Кількість відкритих в 2020 році українськими ритейлерами торгових точок перевищила показники 2019 року майже на 40%. Що сприяє успішному зростанню торгової мережі і як технології автоматизації допомагають в цьому?детальніше -
ТМ
Управління інвентарем
- 09 квітня 2021
Більшість ритейлерів сьогодні використовують автоматичне оформлення замовлень, але з багатьох причин цей процес не є досконалим. Це пов'язано з різними обсягами товарів в магазині. Невелика кількість товару може забезпечити втрату продажів, а велика - обмежений капітал та ризик ніколи не продати всі акції.детальніше -
Автоматизуйся або піди? Важливість рішень автоматизації для сучасного ритейлу
- 26 березня 2021
Чи може магазин або торговельна мережа сьогодні працювати, не автоматизуючи процеси обслуговування покупців і обліку діяльності в цілому. Зміни, що відбулися на ринку за останні пару років, свіжі тенденції, що стосуються споживчих настроїв в умовах пандемії, прямо підказують, що ні, не може. Про впровадження інновацій в торговому бізнесі, переваги автоматизації процесів і перспективи розвитку смарт-рішень в українському ритейлі, розповідає Дмитро Агапов, власник компанії CHM Software, розробника IT-рішень для автоматизації торгового бізнесу.детальніше