інтервю від виробника, інтервю від ТОП-керівника з маркетингу, інтервю від маркетолога, ТОП інтервю від виробника, інтервю від мережі магазинів, інтервю від виробника продуктових товарів

  • ТМ
    Еко-лавка: Бізнес успішний, коли власник – фанат своєї справи

    Еко-лавка: Бізнес успішний, коли власник – фанат своєї справи

    • 03 червня 2022
    «Еко-лавка» – це спеціалізовані магазини біля дому, що пропонують еко продукцію, а ключовим чинником у розвитку асортименту є натуральність. До війни мережа налічувала більше 90 об’єктів. Як розвивалась мережа, які були плани і яких змін зазнала «Еко-лавка» з моменту вторгнення росії, розповідає співвласник і директор з розвитку Олександр Петренко.
    детальніше
  • ТМ
    Ринок персоналу й війна: нові реалії та перспективи

    Ринок персоналу й війна: нові реалії та перспективи

    • 31 травня 2022
    З початком війни з’явились нові тенденції ринку праці, відбулися зміни в поведінці як роботодавців, так і шукачів. На сьогодні попит перевищує пропозицію, компанії оптимізують витрати, скорочують заробітні плати та бонуси або взагалі скорочують співробітників. Про зміни в роботі, пошук нового персоналу, безпеку на робочих місцях і перспективи ринку праці редакції розповіла керівниця відділу персоналу компанії, що виготовляє макаронні вироби і крупи під ТМ «Ярка», Маргарита Рубаненко.
    детальніше
  • ТМ
    Мережа аптек «D.S.»: Кожен має працювати на своєму місці і робити свій внесок у спільну Перемогу!

    Мережа аптек «D.S.»: Кожен має працювати на своєму місці і робити свій внесок у спільну Перемогу!

    • 18 травня 2022
    Робота аптек та фармацевтичної індустрії загалом дуже важлива в системі охорони здоров’я населення, особливо коли в країні війна. Логістика ускладнена, життєво важливі препарати в дефіциті, подекуди ціна доставки ліків може вартувати життя, але попри все це функціонування аптек потрібно забезпечувати. Про роботу мережі аптек «D.S.» редакції розповідають комерційний директор Каріне Саакян, директорка з маркетингу Люба Дуб та операційний директор Сергій Лозинський.
    детальніше
  • ТМ
    Фармацевтичний ринок і війна: робота мережі АНЦ в нових умовах

    Фармацевтичний ринок і війна: робота мережі АНЦ в нових умовах

    • 13 травня 2022
    Із першого дня війни аптеки зіштовхнулися з ускладненим розвезенням ліків, неможливістю вивозити препарати зі складів на лінії фронту, проблемою персоналу, ажіотажем та дефіцитом деяких препаратів. Як справлялися із цими проблемами, задовольняли попит і забезпечували функціонування мережі, ділиться директор з маркетингу мережі аптек АНЦ В'ячеслав Сауц.
    детальніше
  • ТМ
    Олексій Зозуля, СЕО Фокстрот: Економіка та допомога людям – наші пріоритети у воєнний час

    Олексій Зозуля, СЕО Фокстрот: Економіка та допомога людям – наші пріоритети у воєнний час

    • 09 травня 2022
    «Фокстрот» – найбільший продавець побутової та електронної техніки за кількістю магазинів та обсягами продажу в Україні. Із початком війни компанія не могла стояти осторонь і активно взяла участь на всіх фронтах. Як допомагали країні, відновлювали, налагоджували та забезпечували населення необхідною технікою, повністю втративши центральний склад із запасами, ділиться із редакцією СЕО компанії Олексій Зозуля.
    детальніше
  • ТМ
    Торговий агент 2021 - швидка обробка замовлень в польових умовах. Кейс YUGCONTRACT і ANT-Logistics

    Торговий агент 2021 - швидка обробка замовлень в польових умовах. Кейс YUGCONTRACT і ANT-Logistics

    • 22 грудня 2021
    Дитрибуція –один із найважливіших напрямків економіки країни, який тісно перетинається з логістикою та рітейлом. На відміну від будь-якого іншого виду бізнесу, дистрибуція не може існувати на ринку без торгових представників, і наразі набуває все більшої ваги питання автоматизації роботи торгових агентів, з огляду на їхню важливу роль у загальному ланцюгу постачань.
    детальніше
  • ТМ
    Гострі відчуття: кадровий голод або битва за робочі руки

    Гострі відчуття: кадровий голод або битва за робочі руки

    • 02 листопада 2021
    Кваліфікований персонал - основа успіху будь-якого бізнесу, а відповідно, і всіх секторів економіки. Проте битва за кадри в Україні триває, і бізнес активно «затягує» лінійний персонал, іноді навіть не зважаючи на кваліфікацію та досвід. Дефіцит кадрів змушує потроху трансформуватися українських роботодавців, аби взагалі не розгубити кваліфікованих робітників.
    детальніше
  • ТМ
    Як досягти ефективної самоорганізації?

    Як досягти ефективної самоорганізації?

    • 30 серпня 2021
    Планування власного часу необхідне кожному, незалежно від сфери діяльності, посади, статі і віку. Особливо актуальне мистецтво самоорганізації в сучасному світі з властивою йому швидкоплинністю і насиченістю подіями. Досвід успішних керівників часто допомагає налагодити систему розпорядження своїм часом за допомогою безлічі технік і допоміжних інструментів. Хоч досить часто подібні засоби не відрізняються загальнодоступністю, все ж існує абсолютно простий, знайомий всім і разом з тим суперефективний інструмент планування - щоденник.
    детальніше
  • ТМ
    B2B Master-2021: Прорив року в управлінні та продажах

    B2B Master-2021: Прорив року в управлінні та продажах

    • 14 липня 2021
    9 липня 2021 року в Києві відбулася XI Міжнародна бізнес-зустріч, яка пройшла у форматі битви кращих тренерів «B2B Master-2021: Прорив року в управлінні та продажах».
    детальніше