• ТМ
    Хліби з додаванням каші від ТМ «Рум’янець»: крафтова рецептура у промислових масштабах

    Хліби з додаванням каші від ТМ «Рум’янець»: крафтова рецептура у промислових масштабах

    • 10 июня 2022
    Прямуючи за трендом збалансованого харчування, українські виробники постійно експериментують з рецептурою хліба. Дуже популярно нині додавати в тісто види борошна, які вважаються більш корисними, наприклад: гречане, вівсяне, житнє, або ж насіння, сухофрукти, горіхи, тощо.
    подробнее
  • Ринок постійно змінюється, і ми намагаємось його змінювати самі

    Ринок постійно змінюється, і ми намагаємось його змінювати самі

    • 09 февраля 2022
    Портфель ВТМ мережі магазинів EVA на сьогодні становить 51 проєкт, більше 6000 SKU. Пандемія вплинула на багато бізнес-процесів різних компаній, зокрема на міжнародну логістику та сферу імпорту, що ускладнило операційні процеси та сталі схеми роботи з імпортними проєктами в мережі, але команді вдалося утримати показники 2019–20 рр. і навіть їх наростити. На сьогодні майже 32 % товарів, які потрапляють у корзинки покупців, – це товари ВТМ. Яким чином будуть збільшувати частку Private label і як розвивали цей напрям протягом року в Лінії магазинів EVA, дізнайтесь в ексклюзивному інтерв’ю з директоркою департаменту ВТМ в Лінії магазинів EVA Галиною Ободець.
    подробнее
  • ТМ
    Шлях із виробництва на полицю, або співпраця на умовах контрактного виробництва

    Шлях із виробництва на полицю, або співпраця на умовах контрактного виробництва

    • 23 декабря 2021
    Безумовно, торгові мережі для багатьох постачальників – пріоритетний канал збуту. Але якщо в брендів світових корпорацій немає проблем зі збутом, вони багато інвестують у маркетинг, мають фінансову стійкість, то дрібному постачальнику вести бізнес із роздрібними мережами складніше. Навіть із ВТМ не так легко зайти в велику мережу. Як достукатися до менеджерів мережі, довести унікальність продукту, пройти складний етап переговорів, ділиться з редакцією засновниця молодої компанії «Мейсон Трейд» Катерина Лапузіна.
    подробнее
  • Мультиканальна комунікація зі споживачами в METRO

    Мультиканальна комунікація зі споживачами в METRO

    • 01 декабря 2021
    «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» має 5 фокусних ВТМ, які нараховують на сьогодні 4000 SKU. Частка продукції Private label від загального асортименту за останній рік збільшилась на +3,3% і на сьогодні становить 17,5%. Незважаючи на те, що основний клієнт – мережі HoReCa, для яких останні часи були далеко не найкращі, МЕТРО вдалося не лише зберегти своїх покупців, а й наростити продажі та збільшити частку ВТМ. За рахунок чого це вдалось, читайте в інтерв’ю з Катериною Дубровіною, керівницею відділу «Власні торгові марки METRO».
    подробнее
  • ТМ
    PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український і зарубіжний досвід

    PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український і зарубіжний досвід

    • 14 сентября 2021
    8 вересня в Києві відбулася щорічна, ХІІІ-та за рахунком Міжнародна конференція «PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український та зарубіжний досвід».
    подробнее
  • ТМ
    Історія створення ТМ «Ярка», що не поступається за якістю італійській пасті

    Історія створення ТМ «Ярка», що не поступається за якістю італійській пасті

    • 09 сентября 2021
    Національне підприємство, що пропонує макаронні вироби, гречану крупу й вівсяні пластівці під ТМ«ЯРКА» ТМ «Jarka» і ТМ «PastaLenka», успішно працює на українському ринку з 1994 року. Окрім розвитку своїх ТМ, на підприємстві здійснюється виробництво більше 10 популярних ТМ на умовах контрактного виробництва, також продукція успішно експортується за кордон. Із чого все починалось і як створюються макаронні вироби, що достойно конкурують з італійською пастою, розповідає співвласник компанії Олексій Стась.
    подробнее
  • Як із ВТМ води зробити потужний соціальний і культурно-просвітницький проєкт? Досвід продуктової мережі КОЛО

    Як із ВТМ води зробити потужний соціальний і культурно-просвітницький проєкт? Досвід продуктової мережі КОЛО

    • 11 августа 2021
    У мережі магазинів КОЛО запустили унікальну власну торгову марку освіжаючої води KOVTOK, яку вже встигли високо оцінити покупці і практично змітають із полиць магазинів. Творці дуже серйозно підійшли до створення ВТМ, пляшку неможливо не помітити, адже вона виділяється формою, кольором і некатегорійним дизайном. Яким був процес створення ТМ, як обирали постачальника і чому ВТМ KOVTOK – це не просто вода, а потужний проєкт із суспільною та культурно-просвітницькою місією, розповідають генеральний директор продуктової мережі КОЛО Євгеній Кулинич і галерист Ліка Співаковська.
    подробнее
  • ТМ
    PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український і зарубіжний досвід

    PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український і зарубіжний досвід

    • 10 августа 2021
    8 вересня 2021 року в Києві пройде Конференція «PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку СТМ - український та зарубіжний досвід» - це XIII Міжнародна щорічна практична зустріч, яка дозволяє відділам ВТМ роздрібних мереж і компаній-постачальників почати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії й тактики ефективного розвитку бізнесу. Ініціатором і організатором події виступає B2B Медіа-Група TradeMasterGroup.
    подробнее
  • Private Label як культ: досвід американських Publix та Kroger

    Private Label як культ: досвід американських Publix та Kroger

    • 16 июля 2021
    Дослідження Private Label Manufacturers Association (PLMA) фіксують щорічне зростання популярності ВТМ ритейлерів. Пандемія в усьому світі посприяла тому, що багато користувачів під час ажіотажу вперше спробувала Private Label, і майже третя частина з них не бачить різниці в якості порівняно з брендами. На сьогодні майже половина європейських країн досягла ринкової долі ВТМ вище 40%, у США продажі товарів під ВТМ також значно перевищують національні бренди, хоча доля не така велика (23,4%). Аналітики заявляють, що це вже не «private labels» – це повноцінні бренди, які мають свою індивідуальність та високу якість, що часто навіть вище брендів. Яким же був їхній шлях? Розглянемо на прикладі ТМ Publix і Kroger, які входять ТОП-5 найсильніших ВТМ у США.
    подробнее