-
ТМ
АНЦ: Ми вирішуємо всі форс-мажорні питання з виробниками як партнери
- 09 березня 2023
Аптечний холдинг АНЦ, у який входять «Аптека низьких цін», «Аптека «Копійка», «Аптека Шар@», має у своєму портфелі більше 100 SKU під ВТМ. Зараз компанія знаходиться на шляху активного розвитку Private Label і лише за останній рік частка виросла на 80 %, але в загальному товарообігу вона поки що лише перевалила за 10%.детальніше -
ТМ
28 жовтня 2022 року пройшли 2 конференції DistributionMaster-2022 & PrivateLabel-2022
- 02 листопада 2022
В Києві пройшли традиційні щорічні Конференції «DistributionMaster-2022: Нова реальність – виклики та рішення» та «PrivateLabel-2022: Нові вектори в розвитку ВТМ - український і зарубіжний досвід»детальніше -
ТМ
Секрети виробництва якісних круасанів від ТМ «Рум’янець»
- 17 серпня 2022
Не обов’язково бути володарем зірок Мішлен, аби з першого погляду відрізнити справжній мереживний круасан, виготовлений з дотриманням відповідної рецептури і технологій, від звичайного рогалика. Пекарі та кондитери чудово знають, що круасани спекти не просто, а у промислових масштабах налагодити їх виробництво ще складніше. Секретами виготовлення якісних круасанів в Україні поділились технологи ТМ «Рум’янець» – Лідія Ряба та Ілона Бордюг.детальніше -
ТМ
Хліби з додаванням каші від ТМ «Рум’янець»: крафтова рецептура у промислових масштабах
- 10 червня 2022
Прямуючи за трендом збалансованого харчування, українські виробники постійно експериментують з рецептурою хліба. Дуже популярно нині додавати в тісто види борошна, які вважаються більш корисними, наприклад: гречане, вівсяне, житнє, або ж насіння, сухофрукти, горіхи, тощо.детальніше -
Ринок постійно змінюється, і ми намагаємось його змінювати самі
- 09 лютого 2022
Портфель ВТМ мережі магазинів EVA на сьогодні становить 51 проєкт, більше 6000 SKU. Пандемія вплинула на багато бізнес-процесів різних компаній, зокрема на міжнародну логістику та сферу імпорту, що ускладнило операційні процеси та сталі схеми роботи з імпортними проєктами в мережі, але команді вдалося утримати показники 2019–20 рр. і навіть їх наростити. На сьогодні майже 32 % товарів, які потрапляють у корзинки покупців, – це товари ВТМ. Яким чином будуть збільшувати частку Private label і як розвивали цей напрям протягом року в Лінії магазинів EVA, дізнайтесь в ексклюзивному інтерв’ю з директоркою департаменту ВТМ в Лінії магазинів EVA Галиною Ободець.детальніше -
ТМ
Шлях із виробництва на полицю, або співпраця на умовах контрактного виробництва
- 23 грудня 2021
Безумовно, торгові мережі для багатьох постачальників – пріоритетний канал збуту. Але якщо в брендів світових корпорацій немає проблем зі збутом, вони багато інвестують у маркетинг, мають фінансову стійкість, то дрібному постачальнику вести бізнес із роздрібними мережами складніше. Навіть із ВТМ не так легко зайти в велику мережу. Як достукатися до менеджерів мережі, довести унікальність продукту, пройти складний етап переговорів, ділиться з редакцією засновниця молодої компанії «Мейсон Трейд» Катерина Лапузіна.детальніше -
Мультиканальна комунікація зі споживачами в METRO
- 01 грудня 2021
«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» має 5 фокусних ВТМ, які нараховують на сьогодні 4000 SKU. Частка продукції Private label від загального асортименту за останній рік збільшилась на +3,3% і на сьогодні становить 17,5%. Незважаючи на те, що основний клієнт – мережі HoReCa, для яких останні часи були далеко не найкращі, МЕТРО вдалося не лише зберегти своїх покупців, а й наростити продажі та збільшити частку ВТМ. За рахунок чого це вдалось, читайте в інтерв’ю з Катериною Дубровіною, керівницею відділу «Власні торгові марки METRO».детальніше -
ТМ
PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український і зарубіжний досвід
- 14 вересня 2021
8 вересня в Києві відбулася щорічна, ХІІІ-та за рахунком Міжнародна конференція «PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український та зарубіжний досвід».детальніше -
ТМ
Історія створення ТМ «Ярка», що не поступається за якістю італійській пасті
- 09 вересня 2021
Національне підприємство, що пропонує макаронні вироби, гречану крупу й вівсяні пластівці під ТМ«ЯРКА» ТМ «Jarka» і ТМ «PastaLenka», успішно працює на українському ринку з 1994 року. Окрім розвитку своїх ТМ, на підприємстві здійснюється виробництво більше 10 популярних ТМ на умовах контрактного виробництва, також продукція успішно експортується за кордон. Із чого все починалось і як створюються макаронні вироби, що достойно конкурують з італійською пастою, розповідає співвласник компанії Олексій Стась.детальніше