-
PrivateLabel-2023: Нові вектори в розвитку ВТМ — український і зарубіжний досвід
- 15 вересня 2023
8 вересня в Києві відбулася щорічна, 15-та за рахунком Міжнародна конференція «PrivateLabel-2023: Нові вектори в розвитку ВТМ — український та зарубіжний досвід».детальніше -
ТМ
Інструменти стимулювання продажів та плани щодо трансформації мережі ЛотОК
- 12 вересня 2023
Про зміни в асортиментній політиці, особливості побудови маркетингової стратегії й плани на майбутнє в інтерв’ю поділилась директор з маркетингу Ольга Момчилович.детальніше -
АТБ: Вимога часу – гнучкість та прийняття правильних і своєчасних рішень
- 31 серпня 2023
ТОВ «АТБ-маркет» – найбільша національна роздрібна мережа. Протягом року компанія, незважаючи на всі складнощі ведення бізнесу у воєнний час, відзначилась стрімким відновленням діяльності на звільнених від окупантів територіях України та продовжила свій розвиток у мирних регіонах країни.детальніше -
ТМ
Як запустити інноваційний продукт на українському ринку — досвід бренду суперфуду «Flakes»
- 18 серпня 2023
Український бізнес переживає турбулентний час. Та це не привід зупинятись в інноваціях: «Компанія Ензим» прийняла виклик та успішно випустила новий для українського ринку суперфуд – неактивні дріжджові пластівці «Flakes» із приємним сирно-горіховим смаком.детальніше -
ТМ
«Хорсай» презентує в Україні ручні інструменти одного з найбільших виробників у світі Water Tools
- 01 серпня 2023
Компанія «Хорсай» була створена на початку 2019 року. За цей час колективом була виконана колосальна робота — від представлення нової торгової марки до виходу на ринки теренів Заходу України.детальніше -
ТМ
Як розширити смакові вподобання споживачів: AZNAURI запустив нові смаки благородного напою
- 20 липня 2023
Як розширити смакові вподобання споживачів: AZNAURI запустив нові смаки благородного напоюдетальніше -
Держава й великий бізнес мають підтримувати українського виробника, а не «дружню» китайську економіку, — Катерина Лапузіна, «Мейсон Трейд»
- 14 липня 2023
З інтерв’ю із співвласницею компанії ТОВ «Мейсон Трейд» Катериною Лапузіною дізналися, як підприємство пристосувалося до роботи в умовах воєнного часу, та на що треба звернути увагу державним посадовцям, аби зберегти вітчизняних виробників — важливих гвинтиків в економіці держави.детальніше -
8 вересня запрошуємо на XV Міжнародну щорічну практичну зустріч PrivateLabel-2023: Нові вектори у розвитку ВТМ
- 04 липня 2023
Це XV Міжнародна щорічна практична зустріч, яка дозволяє відділам СТМ роздрібних мереж та компаній-постачальників розпочати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії та тактики ефективного розвитку бізнесу.детальніше -
Діджиталізація, як мультиплікатор прибутку компаній
- 29 червня 2023
Автор: Борис Старинський – Founder ABM Cloud. Інвестор та Co-founder 12 успішних стартапівдетальніше