-
ТМ
Чому керівники обирають коучинг як стиль керівництва?
- 19 червня 2024
У непрості часи кризи та конфліктів, ефективне керівництво стає критичним для стабілізації та розвитку вашого бізнесу. Для керівників життєво необхідним стає навичка бути гнучким та адаптивним, бути готовим до непередбачуваних викликів і швидко реагувати на зміни в ситуації, залучати усю команду до вирішення тих проблем, з якими впоратися одному вже не вистачає сил та ресурсів.детальніше -
ТМ
Олексій Скіженок: як побудувати систему та інтегрувати в неї людей на прикладі департаменту клієнтського сервісу Ardis Group
- 03 червня 2024
Сучасність щоразу диктує нові умови роботи. Компаніям, аби не пасти задніх та досягати кращих результатів, повсякчас необхідно адаптовуватися до змін та долати наявні виклики. Для цього бізнес розробляє нові стратегії, трансформує способи управління та послуговується новими, ефективнішими підходами в роботі. Одним із таких є системний підхід — зосередження уваги на взаємозв’язках між елементами системи та врахування всіх чинників, що впливають на її роботу.детальніше -
ТМ
Олексій Соболєв: Українська продукція повинна стати знаком якості на міжнародному ринку
- 13 травня 2024
Ключовою темою конференції Food&NonFoodMaster-2024 стала тема розвитку та підтримки українського виробника та вихід українського бізнесу на новий рівень. Український ритейл, представлений провідними мережами України, підкреслював необхідність співпраці з вітчизняними виробниками та ділився власним досвідом сталої підтримки національного бізнесу. AFINA Group, як власник українського бренду «Вухастик», у своєму виступі на конференції, підтримала таку тенденцію, додавши, що продукція Made in Ukraine має стати синонімом якості на міжнародному рівні. Бренд «українське» дійсно має всі шанси стати знаком якості для всього світу, вважають в компанії.детальніше -
ТМ
Шлях до успіху під час війни: історії досягнень українських виробників - ММСП за підтримки Програми USAID АГРО
- 07 лютого 2024
Утримання та розвиток вітчизняного бізнесу під час війни є важливим кроком для відновлення України. Національним майданчиком для пошуку бізнес - партнерів стала Всеукраїнська конференція "DistributionMaster: Нова реальність-виклики та рішення", яка відбулася 20 жовтня 2023 року в Києві та онлайн.детальніше -
ТМ
Три виклики для бізнесу – три ІТ-рішення
- 24 січня 2024
Понад 20 років міжнародний дослідницький холдинг 4Service займається вивченням клієнтського досвіду. Увесь цей час ми постійно поставали перед вибором: скористатися послугами 100 людей чи написати одну програму? Вибір завжди був очевидним: з людьми працювати краще, швидше та дешевше. Так було до 2023 року, коли в Україну прийшов Chat GPT з усіма можливостями штучного інтелекту. Далі – про те, як нові технології здатні перетворювати челенджі на переваги.детальніше -
Энергосбережение в кухне: как выбрать экологичную вытяжку
- 27 грудня 2023
Энергосбережение и забота об окружающей среде сегодня становятся важными критериями при выборе бытовой техники для кухни. Когда речь заходит о вытяжке, мы стремимся к функциональности, высокой производительности и уважению к экологии.детальніше -
ТМ
Синергія між ритейлером і виробником у створенні ВТМ
- 22 листопада 2023
Лінія магазинів EVA розвиває Private Label протягом 13 років. На сьогодні у портфелі 52 ВТМ — це понад 6000 SKU. Доля продажів ВТМ у мережі — найбільша в Україні: кожна 3 SKU в кошику — Private Label.детальніше -
ТМ
Олексій Чеботарьов, Simple Device: Індивідуальний підхід дозволяє виготовляти унікальні преси, яким немає аналогів
- 26 жовтня 2023
У розмові з TradeMaster.UA Олексій Чеботарьов, засновник компанії Simple Device, розказав, за рахунок чого новий виробник важкого промислового устаткування зміг завоювати місце на ринку та потіснити досвідчених конкурентів.детальніше -
ТМ
Компанія Бетта, одна з найдосвідченіших на ринку української дистрибуції, додала нові бренди взуттєвої косметики турецького виробника Vilo і Smart у свій портфель з ексклюзивною угодою
- 25 вересня 2023
Цей крок є частиною стратегії розширення та розвитку компанії та важливим кроком у напрямку розширення асортименту та задоволення потреб споживачів.детальніше