-
ТМ
Шлях до успіху під час війни: історії досягнень українських виробників - ММСП за підтримки Програми USAID АГРО
- 07 лютого 2024
Утримання та розвиток вітчизняного бізнесу під час війни є важливим кроком для відновлення України. Національним майданчиком для пошуку бізнес - партнерів стала Всеукраїнська конференція "DistributionMaster: Нова реальність-виклики та рішення", яка відбулася 20 жовтня 2023 року в Києві та онлайн.детальніше -
ТМ
Три виклики для бізнесу – три ІТ-рішення
- 24 січня 2024
Понад 20 років міжнародний дослідницький холдинг 4Service займається вивченням клієнтського досвіду. Увесь цей час ми постійно поставали перед вибором: скористатися послугами 100 людей чи написати одну програму? Вибір завжди був очевидним: з людьми працювати краще, швидше та дешевше. Так було до 2023 року, коли в Україну прийшов Chat GPT з усіма можливостями штучного інтелекту. Далі – про те, як нові технології здатні перетворювати челенджі на переваги.детальніше -
Энергосбережение в кухне: как выбрать экологичную вытяжку
- 27 грудня 2023
Энергосбережение и забота об окружающей среде сегодня становятся важными критериями при выборе бытовой техники для кухни. Когда речь заходит о вытяжке, мы стремимся к функциональности, высокой производительности и уважению к экологии.детальніше -
ТМ
Синергія між ритейлером і виробником у створенні ВТМ
- 22 листопада 2023
Лінія магазинів EVA розвиває Private Label протягом 13 років. На сьогодні у портфелі 52 ВТМ — це понад 6000 SKU. Доля продажів ВТМ у мережі — найбільша в Україні: кожна 3 SKU в кошику — Private Label.детальніше -
ТМ
Олексій Чеботарьов, Simple Device: Індивідуальний підхід дозволяє виготовляти унікальні преси, яким немає аналогів
- 26 жовтня 2023
У розмові з TradeMaster.UA Олексій Чеботарьов, засновник компанії Simple Device, розказав, за рахунок чого новий виробник важкого промислового устаткування зміг завоювати місце на ринку та потіснити досвідчених конкурентів.детальніше -
ТМ
Компанія Бетта, одна з найдосвідченіших на ринку української дистрибуції, додала нові бренди взуттєвої косметики турецького виробника Vilo і Smart у свій портфель з ексклюзивною угодою
- 25 вересня 2023
Цей крок є частиною стратегії розширення та розвитку компанії та важливим кроком у напрямку розширення асортименту та задоволення потреб споживачів.детальніше -
ТМ
Залізобетон vs метал: що обрати при будівництві?
- 18 вересня 2023
При будівництві різних об’єктів одним із ключових факторів надійності та довговічності є матеріал, із якого побудовано споруду. Як правило, будівельники, на стадії узгодження проєкту, презентують різні кошториси, а клієнт, маючи бажання досягти економії коштів, обирає найдешевший варіант.детальніше -
ТМ
Інструменти стимулювання продажів та плани щодо трансформації мережі ЛотОК
- 12 вересня 2023
Про зміни в асортиментній політиці, особливості побудови маркетингової стратегії й плани на майбутнє в інтерв’ю поділилась директор з маркетингу Ольга Момчилович.детальніше -
АТБ: Вимога часу – гнучкість та прийняття правильних і своєчасних рішень
- 31 серпня 2023
ТОВ «АТБ-маркет» – найбільша національна роздрібна мережа. Протягом року компанія, незважаючи на всі складнощі ведення бізнесу у воєнний час, відзначилась стрімким відновленням діяльності на звільнених від окупантів територіях України та продовжила свій розвиток у мирних регіонах країни.детальніше